Optica Vedere
Optimizarea proceselor de lucru și programarea pacienților la consultație în cel mai scurt timp
Optica Vedere este o companie fondată în 2002 și s-a născut din dorința de a aduce o viziune nouă asupra tot ceea ce înseamnă consultul oftalmologic. Cu o rețea de 7 magazine și într-o continuă dezvoltare, Optica Vedere oferă clienților servicii personalizate de optică, alături de recomandări profesionale de estetică a ochelarilor.
În cei peste 20 de ani de muncă, atenție și grijă față de clienți, Optica Vedere s-a reinventat constant, fiind cu un pas mereu înaintea vremurilor prin viziune, inovație și curaj. Tocmai de aceea, pentru a susține evoluția businessului, Optica Vedere a implementat soluția TeamApps ERP, de la Team First Software. Această decizie a contribuit la optimizarea proceselor de lucru, programarea pacienților la consultație în cel mai scurt timp, iar procesul de vanzare s-a realizat mai eficient și mai rapid.
În cei peste 20 de ani de muncă, atenție și grijă față de clienți, Optica Vedere s-a reinventat constant, fiind cu un pas mereu înaintea vremurilor prin viziune, inovație și curaj. Tocmai de aceea, pentru a susține evoluția businessului, Optica Vedere a implementat soluția TeamApps ERP, de la Team First Software. Această decizie a contribuit la optimizarea proceselor de lucru, programarea pacienților la consultație în cel mai scurt timp, iar procesul de vanzare s-a realizat mai eficient și mai rapid.
Ce avantaje a obținut Optica Vedere cu soluțiile ERP de la Team First Software?
- Optimizarea timpilor de prelucrare a datelor pacienților
- Gestionarea eficientă a stocurilor de produse
- Asigurarea suportului pentru o analiză detaliată a datelor de vânzări cu ajutorul rapoartelor inteligente
- Implementarea unitară și corectă a politicilor comerciale, discount-urilor și promoțiilor
- Automatizarea activităților de vânzare
- Creșterea productivității angajaților
- Îndeplinirea mai ușoară a obiectivelor și targetelor per fiecare magazin, cât și la nivel general
- Gestionarea eficientă și îmbunătățirea relațiilor cu clienții