Alevia
Suplimente alimentare și produse de îngrijire personală
Creșterea performanței în vânzări și reducerea timpului de livrare a comenzilor
Alevia este o companie românească specializată în producția de suplimente alimentare, ceaiuri, creme şi gustări sănătoase, înființată cu peste 25 de ani în urmă. Produsele se obțin din ingrediente de înaltă calitate, optim dozate și prelucrate. Compania Alevia care are peste 200 de angajați are în portofoliu peste 340 de produse, dintre care 140 de tipuri de suplimente nutritive și 60 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii și magazine din România.
Decizia de a alege soluția TeamSFA de la Team First Software a fost luată după ce managerii companiei au constatat că vechiul sistem nu mai reușea să satisfacă nevoile business-ului. Astfel, prin implementarea soluției TeamSFA (Sales Force Automation), Alevia a crescut performanța în vânzări, fapt ce a dus implicit la reducerea timpului de livrare a comenzilor de la aproximativ 7 zile în maximum 24 ore. TeamSFA este o aplicație tehnologică special concepută pentru device-urile mobile a cărei principală funcționalitate este aceea de a automatiza task-urile comerciale, precum: procesarea comenzilor, distribuirea în timp real a informațiilor dinspre și înspre reprezentanții din teren, monitorizarea și controlul activităților de inventariere, managementul datelor logistice, financiare și de retail ale clienților, dezvoltarea de rapoarte analitice și de introspecție a performanțelor agenților de vânzări.
De asemenea, pentru managementul operațiunilor contabile și financiare Alevia a ales soluția TeamApps ERP, datorită căreia a obținut o productivitate crescută, timpul dedicat operațiunilor financiare fiind mult redus. În plus, datorită interfeței intuitive a sistemului, fluxurile de lucru au putut fi configurate cu ușurință astfel încât să se respecte politicile și procedurile companiei. Mai mult decât atât, rapoartele și declarațiile impuse prin lege sunt generate direct din sistem și ulterior încărcate pe site-ul ANAF. În ceea ce privește managementul producției, datorită soluției TeamApps ERP, Alevia a obținut un control mai mare asupra planului de producție, ceea ce a dus la echilibrarea capacității de producție în raport cu cererea.
Decizia de a alege soluția TeamSFA de la Team First Software a fost luată după ce managerii companiei au constatat că vechiul sistem nu mai reușea să satisfacă nevoile business-ului. Astfel, prin implementarea soluției TeamSFA (Sales Force Automation), Alevia a crescut performanța în vânzări, fapt ce a dus implicit la reducerea timpului de livrare a comenzilor de la aproximativ 7 zile în maximum 24 ore. TeamSFA este o aplicație tehnologică special concepută pentru device-urile mobile a cărei principală funcționalitate este aceea de a automatiza task-urile comerciale, precum: procesarea comenzilor, distribuirea în timp real a informațiilor dinspre și înspre reprezentanții din teren, monitorizarea și controlul activităților de inventariere, managementul datelor logistice, financiare și de retail ale clienților, dezvoltarea de rapoarte analitice și de introspecție a performanțelor agenților de vânzări.
De asemenea, pentru managementul operațiunilor contabile și financiare Alevia a ales soluția TeamApps ERP, datorită căreia a obținut o productivitate crescută, timpul dedicat operațiunilor financiare fiind mult redus. În plus, datorită interfeței intuitive a sistemului, fluxurile de lucru au putut fi configurate cu ușurință astfel încât să se respecte politicile și procedurile companiei. Mai mult decât atât, rapoartele și declarațiile impuse prin lege sunt generate direct din sistem și ulterior încărcate pe site-ul ANAF. În ceea ce privește managementul producției, datorită soluției TeamApps ERP, Alevia a obținut un control mai mare asupra planului de producție, ceea ce a dus la echilibrarea capacității de producție în raport cu cererea.
Ce avantaje a obținut Alevia cu soluțiile ERP de la Team First Software?
- Creșterea performanței în vânzări
- Reducerea timpului de livrare a comenzilor
- Îndeplinirea obiectivelor de vânzări și de profitabilitate stabilite de managementul firmei
- Gestionarea eficientă și îmbunătățirea relațiilor cu clienții
- Automatizarea completă a activităților desfășurate de agenții de vânzări
- Eficientizarea timpilor de preluare a comenzilor, de verificare a statusurilor și de generare a facturilor de către agenți
- Organizarea eficientă a stocurilor și îmbunătățirea procesului de aprovizionare a farmaciilor și magazinelor
- Eficientizarea bugetelor și controlul cheltuielilor prin tracking-ul agenților, a timpilor pierduți și a respectării itinerariului prestabilit
- Automatizarea datelor contabile pe baza formulelor definite în sistem
- Optimizarea procesului de producție
- Acuratețe în calcularea costurilor legate de producție